Sıkça Sorulan Sorular?
Değerli müşterilerimize en üstün hizmeti sunma taahhüdümüz gereği, CGS Bilişim olarak bakım/onarım işlemlerine yönelik kesintisiz bir destek sunuyoruz. Haftanın her iş günü, sabah 09:00’dan akşam 19:00’a kadar ve Cumartesi günleri 09:00 – 18:00 saatleri arasında hizmet veriyoruz.
Format işlemi yazılımsal bir uygulama olduğu için garanti şartlarını kesinlikle ihlal etmez. Garanti şartları ile ilgili ayrıntılı bilgi için, ürünü satın aldığınız markanın müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Donanım üzerinde yapılan her türlü işlem garanti şartlarını ihlal eder. (Örnek : Masaüstü PC'lerde bilgisayarın vidalı kapaklarını açmak bile garanti şartlarına aykırıdır. Bir bilgisayarın önceden içinin açılıp açılmadığı, teknik servis incelemesinde rahatlıkla fark edilir.)
Günümüzde yeni alınan birçok laptop/masaüstü bilgisayar, işletim sistemi yüklenmeden gelir. Windows işletim sistemi yüklemek isterseniz bizi hafta içi hergün 09:00 - 19:00, Cumartesi 09:00 - 18:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Nakit, banka havalesi ve kredi kartı ile ödeme kabul ediyoruz. Ayrıca bizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
CGS Bilişimi'i tercih ettiğinizde hiç bir aracı, müşteri temsilcisi gibi kişilerle uğraşmayıp, direk sorununuzu çözebilecek kişiyle muhattap olursunuz ve çoğu sattığımız üründe bire bir değişim garantisi sunduğumuzdan dolayı tamir veya garanti prosedürü ile uğraşmazsınız.
Genel anlamda dananım ile ilgili herhangi bir problem söz konusu ise, öncelikli olarak müşterinin arızalı parçasını onarmayı deneriz, şayet yapılamıyorsa, ücreti karşılığında gerekli donanım değişikliği tarfımızca yapılabilir. Donanım değişimi ile ilgli ayrıntılı bilgi almak için lütfen bizi arayın